loading...
دلم تو چشمات میمیره
معین بازدید : 4 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل

 

 

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل – اگر  دنبال رسیدن به آرامش هستید و دوست دارید در میان کار های روزانه خود کاملا ریلکس و آرام باشید و با تمرکز به کار های خود ادامه دهید ما دستبند پاور بالانس را به شما معرفی می کنیم.این دستبند مغناطیسی با وجود یون های منفی که در خود دارد باعث شده بدن شما به حالت تعادل رسیده و همین موضوع باعث می شود که فشار های روحی و کاری در طی روز  بر شما اثر منفی نگذارد.داستان از این قرار است که  بدن ما دارای یون های منفی و مثبت می باشد که در حالت عادی این یون ها در حالت تعادل قرار دارند.همه عواملی که باعث می شوند  شما دچار استرس و اصظراب شوید و فشار روحی شما بیشتر شود به نوعی باعث می شوند که تعداد یون های مثبت شما نیز افزایش یابند.حال در این شرایط اگر نتوانید  دوباره این یون ها را به تعادل برسانید باعث شده اید که دچار احساسات ناخوشایند و پر استرس شوید.

آرامش را با دستبند power balance  تجربه نمایید

ما قصد داریم تا با کمک دستبند پاور بالانس که حاوی یون های منفی بوده به شما کمک کنیم تا در طی روز این تعادل در میان یون های منفی و مثبت شما ایجاد شود.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ عرضه کننده انواع دستبند های مغناطیسی پاور بالانس بوده که در طرح ها و رنگ های مختلفی و همچنین با قیمت های مختلف برای شما عزیزان در سایت خود قرار داده است.

 


خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل

پاور بالانس چیست؟

پاور بالانس دستبندی است که دارای هولگرام های مخصوصی می باشد که تولید یون منفی کرده و همین امر باعث ایجاد آرامش و قدرت تمرکز شما می شود.این هولگرام ها با ساتع کردن فرکانسی خاص منجر می شوند تا شما در طی روز از نظر روحی و روانی به حالت تعادل برسید.با وجود این دستبند مغناطیسی دیگر نگران فشار های کاری خود نباشید و در هر جا که باشید با این محصول کلیه فرکانس های منفی را از خود دور خواهید کرد.ما امکان خرید پستی دستبند پاور بالانس را برای شما علاقه مندان فراهم اورده ایم و با توجه به بودجه شما انواع مختلف این کالا راب رای شما در سایت قرار داده ایم.

توجه نمایید که علت تفاوت قیمت ها  تنها به خاطر کیفیت کالا ها بوده و مسلما دستبندهایی که خاصیت یون منفی بیشتری داشته دارای کیفیت بالاتری بوده و گران تر می باشند.

 

 
خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5


برچسب:

٬ , , , , , , , , , , , , , , , , ,

===================================================

خرید اینترنتی مستند آشوریان

خرید اینترنتی مستند آشوریان

اگر علاقه مندان به مطالعه تاریخ باستان  می باشید و دوست دارید تا درباره سلسله ها قدیمی اطلاعات بیشتری داشته باشید شما را به دیدن این مستند زیبا دعوت می کنیم.اولین افرادی که در تاریخ توانستند ارتشی منظم و دائمی را پدید آورند آشوریان بودند. آنها در شمال غربی ایران زندگی می کردند و توسط مادها برپیده شدند و پس از شکست از مادها به حکومت های کوچکی تقسیم شدند .مستند آشوریان هر انچه که شما از این سلسله و قوم بخواهید را در اختیارتان خواهد گذاشت و اطلاعات جامع و کاملی را به شما می دهد خرید اینترنتی مستند آشوریان.

آشوریان درقرن ۱۹ میلادی جمعیتی بالغ بر ۱۳۸ هزار نفر داشتند و این جمعیت بنا به دلایل مختلف رو به کاستی نهاد تا در نیمه دوم قرن  بیستم به ۲۰۰۰۰ نفر کاهش پیدا کرد.آشوریان قومی هنرمند بودند و در زمینه ساختما سازی و هنر های نقش برجسته مهارت داشتند.

 

خرید اینترنتی مستند آشوریان

شما می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و  بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید. ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴  این مستند زیبا را برای شما اماده نموده ایم.

مردم آشوری دارای قانون های مختلفی در جوامع خود بودند و از این بابت نسبت به زمان خود مردمی متمدن و پیشرفته محسوب می شدند.آنها از نظر فرهنگی و اخلاق و مذهب و همچنین اقتصاد با سایر ملت های آن زمان متفاوت تر بودند.آغاز تاریخ آن – شهرها – نژاد – کشورگشایان – سناخریب و اسرحدون – سارداناپالوس در گیر و دار حوادث تاریخی که ذکر آن گذشت، تمدن جدیدی در شمال بابل و در حدود پانصد کیلومتری آن پا به عرصة وجود گذاشته بود. چون قبایل کوهستانی مجاور سرزمینهای این تمدن جدید پیوسته آن را تهدید می‌کردند، مردم آنجا ناچار از آن بودند که برای جلوگیری از این حمله‌ها زندگی سربازی سختی برای خود اختیار کنند! در نتیجه، بر آن مهاجمان چیره شدند و بتدریج شهرهای عیلام و سومر و اکد و بابل را نیز مسخر خود ساختند، و بر فنیقیه و مصر دست یافتند…

 

 


خرید اینترنتی مستند آشوریان توسط 92 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5


برچسب:
٬ , , ,

 

==============================================

خرید اینترنتی مستند قدرت هنر

خرید اینترنتی مستند قدرت هنر

 

خرید اینترنتی مستند قدرت هنر .آیا دوست دارید تا درباره زندگی هنرمندان سراسر جهان بیشتر بدانید؟ آیا دو ست دارید بدانید نوع تفکر و اندیشه هنرمندان در زندگی روزانه خود چگونه بوده است؟ ما امروز با یک مستند فوق العاده زیبا و بی نظیر در خدمت شما هستیم.نام این مجموعه مستند قدرت هنر می باشد و به بررسی زندگی هنرمندانی همچون ونگوگ می پردازد.این محصول ساخته بی بی سی بوده و به صورت هشت قسمتی ساخته شده است. در هر قسمت به بررسی زندگی یکی از هنرمندان نامی جهان پرداخته می شود.مستند power of art بی شک برای شمایی که دوست دارید بیشتر راجع به افراد بزرگ و هنرمند دنیا بدانید می تواند مستندی بی نظیر باشد.

 

خرید اینترنتی مستند قدرت هنر

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به خرید مستند فوق امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم و براحتی همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در این مستند به بررسی زندگی افرادی همچون:

- کارماجیو ۲- بنینی ۳- رمبرنت ۴- پیکاسو ۵-   دیوید ۶- پیکاسیو ۷- تونر ۸- راتکو  خواهیم پرداخت و از انان چیز های خواهید دانست که شاید تا کنون نشنیده باشید.

خواهید دید که هر قسمت به تفصیل به بررسی زندگی این اشخاص بزرگ خواهد پرداخت و همه زوایای زندگی انها را مورد بررسی قرار می دهد.نکات مشترک میان انها شاید برایتان جالب باشد و اینکه نوع تفکر هر نفر را به نمایش خواهیم گذاشت.

برای تماشای این مستند بی نظیر فرصت را از دست ندهید  و همین الان انرا از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سفارش داده و از دیدن ان لذت ببرید.زندگی افراد بزرگ و هنرمند دنیا قطعا خالی از لطف نخواهد بود و حال شما با این مستند می توانید از جزئیات و نحوه زندگی انها بیشتر اشنا شوید و در صورت علاقه از این بزرگان الگو برداری نمایید.

   

 

خرید اینترنتی مستند قدرت هنر توسط 34 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5


برچسب:
٬ ,

=======================================================

خرید اینترنتی مستند کوروش

خرید اینترنتی مستند کوروش

 

علاقه مندان به تاریخ ایران امروز با یک مستند بسیار زیبا در خدمت شما هستیم.نام این مجموعه مستند میراث داران کوروش می باشد.بازه تاریخی که در این مستند مورد بررسی قرار می گیرد از زمان سلطنت محمد علی شاه و احمد شاه قاجار بوده تا زمان شاهنشاهی پهلوی پدر و پهلوی پسر و مراسم تدفین محمد رضا در مصر.در این مستند درباره کودتای رضا خان بیشتر خواهید  شنید که چگونه موفق به انجام آن شد و به یک باره سلسله قاجاریه را د رهم پیچید و خود به مسند حکومت نشست خرید اینترنتی مستند کوروش.

بعد از ان به دوران طلایی پیشرفت ایران اشاره می شود و اینکه چگونه جنگ جهانی دوم باعث شد تا رضا خان از قدرت کنار رود.نحوه به تاج نشستن محمد رضا پهلوی در مستند میراث داران کوروش به تفسیر بیان شده است.شما علاقه مندان برای خرید مستد فوق می توانید همین الان اقدام به خرید نموده و با کلیک برو ی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید وبعد از دریافت مجموعه وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی مستند کوروش

در این مستند زیبا درباره ازدواج محمد رضا پهلوی با فوزیه و وقایع ۲۸ مرداد و انقلاب سفید و همچنین تولد ولیعهد نیز به تفسیر بحث شده و تصاویر جالبی را خواهید دید.با تماشای مستند میراث داران کوروش خواهید دید که چگونه و از کجا اعتراضات مردمی نسبت به خاندان پهلوی شروع شد و چگونه امام خمینی (ره) توانست در دهه چهل جرقه شروع انقلاب را بزند و بعد از چندین سال سختی و تحمل دوری از وطن بالاخره سلسله پهلوی را به پایین کشیده و برای اولین بار در ایران حکومت جمهوری اسلامی تاسیس نماید.

اعتراضات مردمی از زمان ترور نا موفق محمد رضا پهلوی شروع شد و یواش یواش این موج هر چه به جلوتر حرکت می کرد غیر قابل کنترل می شد و همان شد که در سال ۵۷ نسخه حکموت قدرتمند پهلوی در هم پیچیده شد.

 
خرید اینترنتی مستند کوروش توسط 40 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5


برچسب:
٬ , , , ,

 

==================================================

خرید اینترنتی مستند دفاع مقدس

خرید اینترنتی مستند دفاع مقدس

 

همیشه برای نسل جدید که ۸ سال دفاع مقدس را درک نکرده اند و در ان زمان نبوده اند سوالات زیادی مطرح می باشد.بعد از سال ها به جرات می توان گفت که درباره این موضوع مهم بالاخره مستندی زیبا ساخته شد.این محصول با نام مستند دفاع مقدس بوده و درباره تاریخ ۸ سال مقاومت و دلاوری های ایرانی ها صحبت می کند.

این مستند در ۱۹ قسمت ساخته شده و سعی شده است به بسیاری از سوالات احتمالی بیننده پاسخ دهد.اینکه چرا اصلا جنگ آغاز شد؟ و چرا  ۸ سال طول کشید؟ و چرا های بسیاری دیگر که قطعا با تماشای این مستند زیبا به جواب همه انها خواهید رسید.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به تماشای این مجموعه های جذاب امکان خرید مستند را به صورت اینترنتی فراهم اورده ایم.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی مستند دفاع مقدس

قطعا صحنه ها یی از جنگ را خواهید دید که تاکنون هیچ گاه از تلویزیون پخش نشده است و همچنین حرف هایی خواهید شنید که تا کنون در هیچ جا گفته نشده است.

انواع عملیات ها و موفقیت های رزمندگان اسلام-سختی های  نبرد با دشمن تا دندان مسلح-مشکلات موجود در مناطق جنگی و… همه و همه بخش های جالب و تماشایی این مستند می باشند.

در آخرین نظر سنجی نیز مشخص شده است که مستند دفاع مقدس توانسته در میان عموم مردم نمره قبولی را کسب نماید و به عنوان یک مجموعه جالب و تماشایی شناخته شود.
این مستند زیبا یاد اور خاطرات ۸ سال دفاع مقدس و دلاوری های رزمندگان جان بر کف اسلام می باشد و مجموعه ای ارزشمند  و کم نظیر است که در این باره ساخته شده است.تصاویر و روایت های کاملا واقعی حس و حال عجیبی به این مجموعه مستند داده است.

 


خرید اینترنتی مستند دفاع مقدس توسط 13 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5


برچسب:
٬ , , , , , , ,

======================================================

خرید اینترنتی مستند هیتلر

خرید اینترنتی مستند هیتلر

 

آیا دوست دارید تا درباره دیکتاتور بزرگ قرن بیشتر بدانید؟ ایا می دانید هیتلر بزرگترین قاتل قرن ۲۰ به حساب می آید؟درباره حزب نازی چه می دانید؟ ما امروز برای شما علاقه مندان یک مستند بسیار زیبا در باره زندگی هیتلر اماده کرده ایم.این مجموعه با نام مستند هیتلر معروف بوده و از ابتدا به معرفی این شخصیت می پردازد.

با خرید مستند هیتلر اطلاعاتی را درباره این شخصیت دیکتاتور بدست خواهید آورد که شاید تا به حال در هیچ کتاب و یا مجله ای راجع به آن صحبت نشده است.ماجرای کامل حزب نازی و نحوه تاسیس ان در این مجموعه به ثصورت دقیق بررسی می شود.

درباره هولوکاست و اینکه آیا حقیقت داشته صحبت می شود.و درباره وطن پرستی هیتلر نیز سخنانی به میان خواهد امد که آیا اصلا او وطن پرست بوده است؟.

  

خرید اینترنتی مستند هیتلر

مستند هیتلر را می توانید براحتی همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ خرید نمایید.برای ثبت سفارش کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آن را به مامور پست بپردازید.

در این مستند از دوران کودکی تا دوران دیکتاتوری هیتلر را  نمایش می دهیم و در واقع به تمام قسمت های زندگی شخصی او سرک می کشیم.

هنوز هستند افرادی که هیتلر را به عنوان یک مبارز و وطن پرست ستایش می کنند شما چه طور؟

این مستند زیبا و دیدنی شما را بیشتر با شخصیت های نهفته ودرون گرایانه هیتلر آشنا خواهد کرد و شاید علت بسیاری از کارهایی که کرده در این مستند مشخص گردد.

 


خرید اینترنتی مستند هیتلر توسط 23 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5


برچسب:
٬ , , ,

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 122